Stranice

utorak, 14. veljače 2017.

Uskoro kreću preventivni sistematski pregledi branitelja koji nisu invalidi iz Domovinskog rata

Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je da će nastaviti projekt preventivnih sistematskih pregleda u 2017. godini, a prioritet će imati branitelji bez statusa HRVI, koji su u borbenom sektoru sudjelovali više od 1500 dana. Projekt se u ovoj i idućim godinama nastavlja provoditi na području cijele Hrvatske, a procjenjuje se da će u razdoblju od veljače do prosinca biti organizirani preventivni sistematski pregledi za 32.816 branitelja. Termine i dinamiku pregleda odredit će same bolnice. Svaka bolnica ili klinički bolnički centar odredila je koordinatora za prijem i naručivanje hrvatskih branitelja s kojima će predstavnici Ministarstva usuglašavati rasporede pregleda za idući mjesec. Ministarstvo će branitelje obavještavati i pozivati putem Područnih jedinica i županijskih Centara za psihosocijalnu pomoć te koordinatorima u bolnicama dostavljati popise za pregled. Tijekom 2018. i 2019. planira se nastavak provedbe preventivnih sistematskih pregleda za branitelje s manjim brojem dana provedenih u borbenom sektoru, najavljuje se u priopćenju. Vlada je na sjednici održanoj 9. veljače prihvatila Program provedbe preventivnih sistematskih pregleda hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata na području Republike Hrvatske za 2017. godinu. Ministarstvo hrvatskih branitelja i Ministarstvo zdravstva bit će nositelji programa, a sudionici u provedbi opće/ županijske bolnice i klinički bolnički centri te Hrvatski zavod za javno zdravstvo u dijelu stvaranja baze podataka o zdravstvenom stanju pregledanih osoba i provedbe analize i evaluacije dobivenih podataka. 

3 komentara:

  1. Bogu hvala da se netko sjetio i branitelja koji nisu invalidi, jer od invalida koji nisu invalidi, ne mogu ni pravi invalidi ostvariti svoja prava, a kamoli mi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni nije dosao niti jedan poziv ..... jedino me sudovi jos vole

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši